Tell me and I forget,
teach me and I remember,
involve me and I learn
Бенджамін Франклін
Інтерактивне
навчання–різновид активного навчання; суть його полягає в тому, що навчальний процес відбувається за умов постійної активної взаємодії всіх студентів та педагогів. Це співнавчання, взаємонавчання
(колективне, групове,навчання у співпраці), при якому всі суб’єкти
педагогічного процесу є рівноправними, рівнозначними. Організація
інтерактивного навчання передбачає моделювання на уроці життєвих ситуацій, використання
рольових ігор, спільне розв’язання проблем. Використання інтерактивних
технологій навчання є запорукою атмосфери співробітництва, доброзичливості у
класі. Поняття «інтерактивний» походить від англ. «іnteract» («іnter» –
«взаємний», «асt» – «діяти»).
Якщо звернутися до історії виникнення інтерактивного
навчання, то його зародки можна знайти за стародавніх часів. Так, Сократ
примушував своїх слухачів шляхом запитань і відповідей знаходити «істину».
Платон пропонував давати освіту дітям з 6-річного віку та розвивати їх за
допомогою ігор, бесід, казок, пісень тощо. Конфуцій у заснованій ним школі не
дотримувався регламентованих за часом і змістом навчальних занять. Проблема
інтерактивного навчання й зараз активно розробляється в теоретичному та методологічному
аспектах.
Немає коментарів:
Дописати коментар