Науковець

Tell me and I forget,
teach me and I remember,
involve me and I learn
Бенджамін Франклін

Інтерактивне навчаннярізновид активного навчання; суть його полягає в тому, що навчальний процес відбувається за умов постійної активної взаємодії всіх студентів та педагогів. Це співнавчання, взаємонавчання (колективне, групове,навчання у співпраці), при якому всі суб’єкти педагогічного процесу є рівноправними, рівнозначними. Організація інтерактивного навчання передбачає моделювання на уроці життєвих ситуацій, використання рольових ігор, спільне розв’язання проблем. Використання інтерактивних технологій навчання є запорукою атмосфери співробітництва, доброзичливості у класі. Поняття «інтерактивний» походить від англ. «іnteract» («іnter» – «взаємний», «асt» – «діяти»).

Якщо звернутися до історії виникнення інтерактивного навчання, то його зародки можна знайти за стародавніх часів. Так, Сократ примушував своїх слухачів шляхом запитань і відповідей знаходити «істину». Платон пропонував давати освіту дітям з 6-річного віку та розвивати їх за допомогою ігор, бесід, казок, пісень тощо. Конфуцій у заснованій ним школі не дотримувався регламентованих за часом і змістом навчальних занять. Проблема інтерактивного навчання й зараз активно розробляється в теоретичному та методологічному аспектах.

Немає коментарів:

Дописати коментар