Учень

Правила організації інтерактивного навчання:
1. У роботу повинні бути залучені (в тій чи інший мірі) всі учні;
2. Активна участь учнів у роботі має заохочуватися;
3. Учні мають самостійно розробити та виконувати правила роботи у малих групах;
4. Учнів під час використання інтерактивних методів навчання не повинно бути більше 30 осіб. Тільки в цьому випадку можлива продуктивна робота у малих групах;
5. Навчальна аудиторія повинна бути підготовлена до роботи у великих та малих групах.
Практика показує, що під час використання вищезгаданих методів навчання, учні запам’ятовують 80% того, що висловлювали самі і 90% того, що робили самі.

Позитивні сторони інтерактивної роботи на уроці  
       -створюють комфортні умови для навчання;
       -кожний учасник має змогу повірити в свої сили;
       -усі учасники мають змогу зробити свій індивідуальний внесок у загальну справу унеможливлювається домінування одного учасника навчального процесу над іншим;
       -кожен має змогу розвивати свої індивідуальні здібності;
       -формуються навички кооперації та співробітництва, відчуття роботи в команді. Слабкі учні почуваються більш комфортно;
       -існує можливість обмінюватися знаннями, ідеями, способами діяльності. Відбувається багатовимірне засвоєння навчального матеріалу;
      -сприяють розвитку критичного мислення;
Інтерактивні технології, в яких "школа пам’яті" поступається місцем "школі мислення", сприяють формуванню у учнів навичок, що дуже потрібні у сучасному світі: думати, розуміти сутність речей, осмислювати ідеї, концепції і вже на підставі цього вміти знаходити необхідну інформацію, тлумачити її, застосувати за конкретних умов. 
    
 Негативні сторони інтерактивної роботи на уроці
 - Інтерактивні технології потребують значної кількості часу для підготовки учнів та вчителів. Учні повинні засвоїти процедуру тієї чи іншої вправи. І учням, і вчителям треба звикнути до них.
Бажано пропонувати учням пам’ятки, які містять опис алгоритму діяльності (послідовний перелік дій, які вони мають здійснювати у тій чи іншій навчальній ситуації).
-За великий проміжок часу розглядається невеликий обсяг інформації.Необхідно дати учням завдання для попередньої підготовки (прочитати, подумати, виконати самостійно підготовчі завдання).
- При використанні ІКТ контроль учителя над глибиною вивчення матеріалу зменшується.
- Проблемою може бути дисципліна на уроці, тому що спілкування учнів не завжди може бути доцільним.
-Результати роботи учнів менш передбачувані. І тут теж необхідна ретельна підготовка вчителя.


Немає коментарів:

Дописати коментар